Blog


Informatie utila despre lumea masajului

Alimentele vindecă!

  • 31 July 2017

 

Alimentele vindecă


 

  • Trebuie să ținem cont de ceea ce mâncăm, deoarece sănătatea corpului este menținută, înainte de toate, prin alimentele pe care le consumăm. Dacă hrana este “vie” , suntem feriți de boli și le eliminăm pe cele de care suferim. De multe ori , schimbarea regimului alimetar salvează vieți ( de ex: în caz de cancer, regimul Oshawa stopează dezvoltarea celulelor “rebele ” și chiar le distruge). Alimentația în scop profilactic prevede anumite principia și anume:

 

1. Evitarea alimentelor nocive:  alcool, cafea, produse ce conțin aditivi alimentary ( așa- numitele E-uri ). Alimente supuse prelucrării termice în exces, produse rafinate ( zahăr, ulei, făină de calitatea I și superioară ), alimente  “vechi” ( preparate de cîteva ore sau chiar zile), legume și fructe cu nitrați, produse modificate genetic etc.

 

 

2. Alimentele trebuie să fie proaspete,  deoarece conțin multe substanțe hrănitoare și încărcătura energetic de care are nevoie organismul. Deseori, consumăm alimente preparate sofisticat, conserve diverse și totuși nu avem senzația de sațietate și de satisfacție.

 

 

3. Hrana potrivită pentru organismul nostru. Puțini oameni știu că femeile au nevoie de unele alimente, iar bărbații de altele. Același principiu e valabil și pentru 

vârstele biologice, fiecare etapă a vieții având specificul său. Un alt aspect la fel de important este particularitatea constituției fiecărui om: o ființă mai firavă, neliniștită, anxioasă, care-și recapătă greu vitalitatea  are nevoie de alimente prelucrate termic, cu ulei, servite calde cu miici adaosuri de condimente. O persoană plină, care se mișcă încet și căreia îi place să doarmă, trebuie să consume alimente  uscate ( cu puțină apă), ușoare, servite calde și să evite hrana diversificată la aceeași masă. În schimb, îi sunt indicate cantități mai mari de condiment.


 

4. Alegeți hrana în funcție de anotimp. Natura ne oferă în fiecare anotimp alimente specifice. Astfel, vara avem parte de multe fructe și legume indigene, pe care trebuie să le consumăm crude. Iarna vom opta pentru cereale, legume și fructe proaspete, fructe uscate, plante leguminoase și oleaginoase.

5. Consumați condimente. Aceste asigură o mai bună digestie și dau savoare mâncării. Plantele ne ajută foarte mult, ele servind drept hrană pentru suflet.